13 Temmuz 2012 Cuma

Hayat...

İnsan... Doğar, yaşar ve ölür. İnsana ruh üflendiği zamandan itibaren ilk tanıdığı insan annesidir. Ve doğduğu andan itibaren insan, birçok insanla tanışır, karşılaşır, öğrenir, unutur, kızar, sinirlenir, üzülür, SEVER, ÂŞIK olur, ayrılır, kavga eder, kolu kırılır...

İnsan hayatı boyunca her zaman sevmez. Ama hiç de sevmemezlik yapmaz. Özel hisler hissettiğini anladığı, konuşurken anlaştığını düşündüğü insanlarla biraz da hormonlarnı yardımıyla insanlar birbirinden hoşlanabilir, bir şeyler hissedebilir. Ömrünüz boyunce tertemiz bir hayat yaşayıp tek bir kişiye âşık olup onunla tertemiz bir hayat yaşayabilecek olsaydık, insan değil melek olurduk. Peygamber Efendimiz için Hz. Hatice'nin Hz. Aişe'den farkı var mı idi? Hz. Aişe her zaman kıskanmıştır, Efendimiz'in Hz. Hatice'yi anmasını. Ama bu bir gerçekti değil mi? Peygamber Efendimiz de büyük bir insan ve o da sevdi evlendi. Eğer mesele TEK kişiyi sevmek ve ömrü boynuca SADECE BİR İNSANDAN hoşlanabilecek olsaydı Efendimiz hazretleri Hz. Hatice'den sonra evlenir miydi? Hz. Hatice, Efendimiz'in gönlünda sıradan, özel olmayan biri miydi ki Efendimiz, Hatice annemizin ölümünden sonra tekrar evlendi? Hz. Hatice'nin veya Hz. Aişe'nin birbirlerine olan üstünlüğü neydi? Neydi biliyor musunuz? Hiçbirinin birbirine üstünlüğü yoktu. Çünkü Efendimiz, tüm hanımarını ALLAHIN EMANETİ OLARAK GÖRÜYOR ve onları ALLAH İÇİN SEVİYOR idi... Sizi "şu an" sadece sizi isteyen sadece sizi seven biri varsa ona sarılın ve daha öncekilere bakıp e ama onlara da bana yaptığını yapmışsın benim özelliğim ne? diye sorarsanız, Peygamber Efendimizin yaptıklarıyla çelişiriz. O zaman HZ. Aişe de aynı soruyu sormalı imiş. Sevmeyeyim de ne yapayım? Gönlünü kazanmayayım da ne yapayım? Helalim olmanı istemeyeyim de ne yapayım? Gönül mü eğlendireyim? Herkes gibi laçka muhabbetler mi yapayım? Ciddiyetsiz. laubali, terbiyesiz, her kıza "nasılsa bitecek eah hepsi benim için aynı, yer içer sonra bırakırım" mı demeliydim? Tek istediğim bir insana bağlanmak. O'na hayatımı adamak. Bu işte bu SENİN ÖZELLİĞİN! Çünkü hayatımı SANA adamak istiyorum! İşte senin özelliğin bu. VE 7 MİLYAR İNSAN İÇİNDE SADECE VE SADECE SENİ, ANNENİ BABANI VE SEVDİĞİN İNSANLARI SEVİYORUM! OLduğum gibiyim, her şeyimle karşındayım. İspat etmek zorunda hissetmiyorum, sadece SENİN OLmak istiyorum Allahın izniyle seni hayatıma katmak istiyorum. Bir AİLE kurmak istiyorum. İman bereketinin dolup taştığı, güzel bebeklerin seslerinin çınladığı huzurlu örnek bir aile! Yalansız, dolansız, samimi, mütebessim bir aile... Muhakkak ki ALLAH her şeyi gören ve bilendir! Allah'a niyazımdır! Alınyazımı ASLA BIRAKMAYACAĞIM! Gözyaşlarıma, sadâkatime ve sevgime Allah şahid olsun, Allah şahid olsun, Allah şahid olsun! ... Vekil olarak ALLAH yeter!

Saygı ve sevgi dileklerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder