21 Haziran 2012 Perşembe

Sabah denemeleri...


Lafı ve yeri gelmişken sabah sabah damarlarım açıldı nedense. İstanbul'dayız ve herkes bir trafik sorunundan böğürüp duruyor. Ahali delirmiş gibi saygısızca araç kullanırsa e normal. Toplumumuz bu anlamda korkunç şekilde potansiyel "seri katil"...

Kimse kimseye yol hakkı tanımıyor, en ufak frende camlar açılıp dayılanılıp küfrediliyor, bol bol ara gazı, ani şerit değişimleri bla bla...

Ondan sonra vay efendim terör bitsin teröre lânet, bilmem ne. Lan siz önce içinizdeki trafik teröristini bi öldürün de sonra konuşun!

Kusura bakmasınlar ama özellikle minibüs, taksi ve ÖHO şoförleri. Potansiyel seri katil modundalar... İnsan akli melekelerini çalıştırmalı.

1- Hem o ÖHO'ların egzoslarından çıkan karanın da karası duman nedir? İstisnasız her ÖHO atmosferi havamızı piç ediyor! >>

2 - Bence kara çarşaflılara lâf söylediğiniz kadar hatta daha fazla lâfı söylemeli, bu ÖHO'ların kıçından osurdukları kara lânete dikkat çekmelisiniz!

İşte buna sabah denemesi deniyor. Herkes herkese lâf çakıyor ama kimse dönüp kendine bakmıyor...

Ben mi? Ben bisiklet kullanıyorum. Havaya tek bir mmküp zehir salmıyorum. Benzinin litresine 4 lira, 1 sigara paketine 5,5 lira ödemiyorum..

*Muhakkak ki düşünen toplumlar için alınacak ibretler vardır.

**Hâlâ düşünmüyor musunuz?

Bu satırlar büyük bir kitaptan... EN BÜYÜK, EN KUDRETLİNİN SÖZLERİNDEN. Tanıdık geldi mi acaba???

Ve söyleyeceklerim bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder